სასწავლო პროექტის გეგმის
შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ლია ჩხაიძე
|
|
რაიონი
|
გლდანი-ნაძალადევი
|
|
სკოლა
|
სსიპ N32 საჯარო სკოლა
|
|
ქალაქი
|
თბილისი.
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
უძველესი ქართული წარწერა
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეები
შეისწავლიან მრგლოვან ანბანს და ექსკურსიის დროს-ბოლნისის სიონის ეკლესიაში
გადაიღებენ და შემდეგ თავად გაშიფრავენ უძველეს ქართულ წარწერას,რომელიც მე-5
საუკუნის მე-2 ნახევრისაა.
|
||
საგანი
|
||
ქართული
|
||
დონე/კლასი
|
||
საბაზო
საფეხური-მე-8 კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
მაგალითად: 2 კვირის მანძილზე
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
ქართ.
VIII. 1. მოსწავლეს
შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის
წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ.
VIII. 2. მოსწავლეს
შეუძლია ორატორის გამოსვლის მოსმენა და
მისი შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ.
VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია
ზეპირი გამოსვლის მოსამზადებლად სტრატეგიების არჩევა
და გამოყენება.
ქართ.
VIII. 10. მოსწავლეს შეუძლია წერილობით
გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი,
იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.
ქართ.
VIII. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი
ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ.
VIII. 12. მოსწავლეს შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურებისა და
ხერხების მართებულად გამოყენება სხვადასხვა სახის
ტექსტების შესაქმნელად.
ქართ.
VIII. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის
ეფექტური ორგანიზებისათვის.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
მოსწავლეები
გააკეთებენ
პრეზენტაციას კლასის წინაშე.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
|
|
თემატური კითხვები
|
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий